środa, 21 października 2009

Inne hobby czyli krzyżykowanie

Moim naczelnym hobby od prawie roku jest skrapbooking, dla którego zaniedbałam poprzednie hobby czyli haft krzyżykowy. Ostatnio prawie w ogóle igły nie tykam a od roku mam rozgrzebane dwa wzory.

Pozazdrościłam innym dziewczynom i ja też pokażę kilka moich haftów :)
Niestety nie mam fotografii wszystkiego, co do tej pory udało mi się skończyć bo hafty zmieniły właściciela :)


Ten jest najstarszy, haftowany na nadrukowanej kanwie i niezbyt jestem z niego zadowolona.


Image Hosted by ImageShack.us


Ten z kolei był bardzo ambitnym projektem i wyjątkowo długotrwałym. Też mi się już niezbyt podoba.


Image Hosted by ImageShack.us


Wenecja to prezent dla przyjaciółki na urodziny.


Image Hosted by ImageShack.us


Wszystkie poniżej są już w miarę świeże. Haftów z postaciami z Kubusia Puchatka jest w planach więcej :)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ten jest najnowszy, aktualnie na tapecie. W planach jeszcze 3 inne, tworzące razem serię.


Image Hosted by ImageShack.us




3 komentarze:

Madziorek pisze...

piękne są Twoje prace, A żabki mnie rozbroiły , hihihihi
a kubuś i prosiaczek jak zawsze rozkoszne ;-)

maj. pisze...

Zielone żaby są świetne!!!
Też mi się czasami marzy powrót do krzyżyków, ale oczy już nie bardzo....Jednak nakład pracy nieadekwatny do efektów...
Kanwa i mulina czekają, więc może jednak po świętach....Może chociaż coś małego....

EscGermany11 pisze...

Uważam, że prace są średnie. Długa droga przed tobą...